مک گلون تحلیلگر بلومبرگ : 2025 سال سقف جدید بیت کوین

2025 سقف جدید بیت کوین ، مایک مک گلون تحلیلگر مشهور بلومبرگ اظهار داشت که سقوط بازار می تواند بدتر از بحران مالی سال 2008 به دلیل افزایش نرخ بهره باشد، به عقیده او بیت کوین و سایر بازار کرپیتوکارنسی زودترین بازیابی را در این بین خواهند داشت.

مک گلون در این گفتگو ادامه داد دلیل عقیده او به کاهشی بدتر از بحران مالی 2008 سیاست های فدرال رزو است ، او طور  با اشاره به سیاست های نرخ بهره فدرال رزرو اعلام کرد که مانند پتکی در بازارهای مالی اثر خواهد گذاشت و باعث سقوط بدتر از سال 2008 خواهد شد ، اما بیت کوین و اتریوم تا سال 2025 به بالاترین حد خود خواهند رسید و در سال 2025 سقف جدید بیت کوین را شاهد خواهیم بود.

بیت کوین ققنوس وار سقف قبلی را خواهد شکست

مک گلون معتقد است تمامی بازارهای مالی از سیاست های فدرال رزور بی نصیب نمی مانند و افت های زیادی در صورت تداوم این سیاست از سوی آنها تجربه خواهیم کرد ، او در مورد بازار بیت کوین و اتریوم این طور ادامه می دهد که : سقف های جدید را می توان پس از یک اصلاح مهم تجربه کرد.

مک گلون با بیان اینکه فدرال رزرو در زمان همه گیری کرونا  نقدینگی بیش از حد به بازار تزریق کرد ، وی خاطرنشان کرد که از این طریق ارزش دارایی های پرخطر افزایش می یابد.

در این باره بیشتر بخوانید  دولت روسیه استفاده از ارزهای دیجیتال در تجارت بین‌المللی را قانونی می‌کند

مک گلون همچنین به بیان سیاست فدرال رزرو در سال 2007 پرداخت و گفت : سیاست تسهیل پولی فدرال رزرو در سال 2007 مقدار زیادی نقدینگی فراهم کرد. آنها دیگر نمی توانند این کار را انجام دهند. او اظهار داشت که پس از مواجهه با یک اصلاح قابل توجه و با افزایش پذیرش بیت کوین و اتریوم می توان اوج های جدیدی را تجربه کنیم و جمله جالبی در این بین به کار برد که کریپتوها سریع‌ترین اسب‌ها در این مسابقه هستند و احتمالا پس از کاهش گسترده در بازارهای مالی سریع تر نسبت به کاهش شدید واکنش نشان خواهند داد ، باید دید آیا پیش بینی مک گلون به حقیقت نزدیک است و بعد از اصلاح عمیق مجددا بازار صعودی خواهد شد یا خیر.

 

Related posts

سرمایه گذاران چینی منتظر بیت کوین 10 هزار دلاری هستند

محسن شریفی

فوربس فاش کرد : جعلی بودن بیش از 50 درصد حجم معاملات بیت کوین

محسن شریفی

سه روز مانده تا هاردفورک واسیل آیا قیمت کاردانو تغییری می کند؟

لیندا سلطانی

ارسال دیدگاه